Wee Scoops

Measure for Measure

Cosy

Hello Kitty blanket and pillows

Hello Kitty blanket and pillows (Photo credit: persocomholic)

Wan wean too many
In ma bed.
Ah tak ma iPhone
Fur a coorie in ablow
Hello Kitty nix door.

Unbeknownst tae me:
It’s mornin.

Doonstair,
Cauld wee feet
Drum t’ couch.
Watch a wee bit telly.

Ahm sleepin.

Aye, well,
So, well,
It musta bin breakfast time –
Bit aw naw –
Too much Pokemon gin oan
Tae pay ony mind tae the time.

An ahm sleepin.
An ma phone’s oan silent
Buzzn away intae the covers
And here’s me, oblivious.

“It’s nine o’clock!”

Ach.
Far too late tae be oan time onyway.
Ootside, the daurk is liftin.
The heatin’s oan, an ahm aw
Cosy.

Single Post Navigation

8 thoughts on “Cosy

  1. I think you’d fall over with laughter had you heard me read this out loud… but hey, it’s the only way to fully understand it 🙂

  2. My accent would make your ears curl. I love it when you write Scottish for me.:)

  3. Didn’t understand half of this but it sounds so sublime, I don’t really care 🙂

  4. I understood it all! Nice poem. 🙂

Leave a Reply

